logo
Kontakt

O usłudze

Podpis elektroniczny KIR to dane w postaci elektronicznej, które umożliwiają identyfikację osoby składającej podpis, weryfikowany przy pomocy ważnego certyfikatu kwalifikowanego i niekwalifikowanego.

Dane w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym są równoważne pod względem skutków prawnych dokumentom podpisanym własnoręcznie. Zyskuje on coraz więcej zastosowań w coraz to nowych obszarach, w znaczący sposób usprawniając pracę firm oraz urzędów, co ma wpływ na optymalizację kosztów ich funkcjonowania. Możliwości zastosowania podpisu elektronicznego do dokumentów elektronicznych są praktycznie nieograniczone.
W naszym Banku możesz szybko i wygodnie uzyskać certyfikat elektroniczny. 

 

Oferujemy Ci zestawy do podpisu elektronicznego w formie: 

Certyfikatu kwalifikowanego wydawanego przez Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir, stosowanego m.in. do:

  • deklaracji do ZUS (program Płatnik)
  • e-deklaracji do Urzędów Skarbowych
  • faktur elektronicznych
  • wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS)
  • e-GIODO
  • przetargów i aukcji elektronicznych
  • podpisu elektronicznej dokumentacji medycznej czy legitymacja studenckiej
  • przesyłania danych do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF)
  • kontaktu z urzędami administracji publicznej

 

Certyfikatu niekwalifikowanego wydawanego przez Krajową Izbę Rozliczeniową, służącego głównie do:

  • podpisywania i szyfrowania poczty
  • szyfrowania dokumentów
  • zestawiania połączeń SSL i VPN

Dlaczego warto?

UNIKALNOŚĆ
każdy dokument elektroniczny
jest ściśle związany z danym dokumentem
i nie można go użyć do innego

BEZPIECZEŃSTWO
jakakolwiek zmiana dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym zostanie automatycznie wykryta w momencie weryfikacji podpisu

POTWIERDZENIE TOŻSAMOŚCI
dane osoby składającej podpis zawarte
w certyfikacie zostały potwierdzone przez podmiot świadczący usługi certyfikacyjne

OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
pozwała na podpisanie dużej liczby dokumentów
w bardzo krótkim czasie

OBNIŻENIE KOSZTÓW
funkcjonowania firm i instytucji

USPRAWNIENIE
procesów związanych z obiegiem dokumentów.


Jak uzyskać?

 

Podpis elektroniczny możesz uzyskać w bardzo prosty i szybki sposób.

Wystarczy, że:

  • podpiszesz umowę na świadczenie usług certyfikacyjnych w wybranej placówce Banku,
  • wypełnisz wykaz osób upoważnionych do otrzymania certyfikatów,
  • odbierzesz przygotowany zestaw do składania e-podpisu.

 

My załatwimy za Ciebie resztę formalności!


Kontakt

Odwiedź oddział

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.
zobacz placówki

Zadzwoń do nas

Skontaktuj się z naszymi pracownikami.
wyświetl numery

Napisz do nas

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego
napisz do nas

Centrala w Rabie Wyżnej

(18) 26 91 200

Filia Nowy Targ

(18) 26 64 513

Filia Pieniążkowicach

(18) 54 47 438

Filia Podsarnie

(18) 27 71 864 509 513 204

Filia Rabka Zdrój
Chopina

509 919 179

Filia Rabka Zdrój
Orkana

(18) 26 77 520

Filia Skawa

(18) 26 86 032

Filia Spytkowice

(18) 26 88 860 (18) 26 88 026

Wszystkie pola są wymagane