O usłudze
Podpis elektroniczny KIR to dane w postaci elektronicznej, które umożliwiają identyfikację osoby składającej podpis, weryfikowany przy pomocy ważnego certyfikatu kwalifikowanego i niekwalifikowanego.
Dane w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym są równoważne pod względem skutków prawnych dokumentom podpisanym własnoręcznie. Zyskuje on coraz więcej zastosowań w coraz to nowych obszarach, w znaczący sposób usprawniając pracę firm oraz urzędów, co ma wpływ na optymalizację kosztów ich funkcjonowania. Możliwości zastosowania podpisu elektronicznego do dokumentów elektronicznych są praktycznie nieograniczone.
W naszym Banku możesz szybko i wygodnie uzyskać certyfikat elektroniczny.
Oferujemy Ci zestawy do podpisu elektronicznego w formie:
Certyfikatu kwalifikowanego wydawanego przez Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir, stosowanego m.in. do:
- deklaracji do ZUS (program Płatnik)
- e-deklaracji do Urzędów Skarbowych
- faktur elektronicznych
- wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS)
- e-GIODO
- przetargów i aukcji elektronicznych
- podpisu elektronicznej dokumentacji medycznej czy legitymacja studenckiej
- przesyłania danych do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF)
- kontaktu z urzędami administracji publicznej
Certyfikatu niekwalifikowanego wydawanego przez Krajową Izbę Rozliczeniową, służącego głównie do:
- podpisywania i szyfrowania poczty
- szyfrowania dokumentów
- zestawiania połączeń SSL i VPN
Dlaczego warto?

UNIKALNOŚĆ
każdy dokument elektroniczny
jest ściśle związany z danym dokumentem
i nie można go użyć do innego

BEZPIECZEŃSTWO
jakakolwiek zmiana dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym zostanie automatycznie wykryta w momencie weryfikacji podpisu

POTWIERDZENIE TOŻSAMOŚCI
dane osoby składającej podpis zawarte
w certyfikacie zostały potwierdzone przez podmiot świadczący usługi certyfikacyjne

OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
pozwała na podpisanie dużej liczby dokumentów
w bardzo krótkim czasie

OBNIŻENIE KOSZTÓW
funkcjonowania firm i instytucji

USPRAWNIENIE
procesów związanych z obiegiem dokumentów.
Jak uzyskać?
Podpis elektroniczny możesz uzyskać w bardzo prosty i szybki sposób.
Wystarczy, że:
- podpiszesz umowę na świadczenie usług certyfikacyjnych w wybranej placówce Banku,
- wypełnisz wykaz osób upoważnionych do otrzymania certyfikatów,
- odbierzesz przygotowany zestaw do składania e-podpisu.
My załatwimy za Ciebie resztę formalności!
Kontakt

Odwiedź oddział

Zadzwoń do nas
