mojeID
Czym jest mojeID?
Usługa mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację danych za pomocą bankowości internetowej.
Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.
mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie. Usługa mojeID działa jak odręczny podpis.
Możliwości oferowane przez mojeID
- Potwierdzenie tożsamości – szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowani
- Logowanie do istniejącego konta
- Autoryzacja operacji
Korzyści
- Łatwiejszy dostęp – prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług.
- Bezpieczeństwo – masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.
- Użyteczność – korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.
- Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne
Zastosowanie

Usługi publiczne
Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty,
paszport, wyrejestrowanie samochodu)
Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych,
informacja o punktach karnych)

e-Commerce
Potwierdzanie wieku klienta.
Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

Energetyka
Rejestracja wniosku/formularza
Przedłużenie umowy
Dostęp do portalu klienta

Medycyna
Rejestracja/autoryzacja dostępu
do usług i produktów medycznych
Zakup leków przez internet

Media
Potwierdzanie dostępu do treści
ograniczonych wiekowo
Opłacanie abonamentu

Ubezpieczenia
Sprzedaż polisy przez internet
Odnowienie polisy (Direct)
Aktywacja usługi
Zanim zaczniesz!
Upewnij się, że w bankowości internetowej masz podany adres email.
- Zaloguj się do bankowości internetowej.
- Z menu wybierz Ustawienia
- Kliknij Moje dane.
Jeżeli w sekcji Adres email nie ma podanego adresu należy go dodać klikając Zmień.
Wejdź na stronę Profilu Zaufanego klikając w link https://pz.gov.pl/pz/index lub zeskanuj QR kod
Następnie:

wybierz przycisk
„Zaloguj się”
(w prawym górnym rogu ekranu)

Wybierz kafelek
„SGB Banki Spółdzielcze/
Grupa BPS Banki Spółdzielcze”

Znajdź
Bank Spółdzielczy w Rabie Wyżnej
i kliknij
Zaloguj się
Zostaniesz przekierowany na stronę logowania do systemu bankowości internetowej.
- Zaloguj się.
- Pojawi się ekran Udzielenie zgody. Sprawdź poprawność wyświetlonych danych, wybierz przycisk Akceptuj. Dokonaj autoryzacji kodem SMS lub przez aplikację mobilną.
- Zostaniesz przekierowany na stronę PZ („Rejestracja w Profilu Zaufanym”).
- Dodaj wymyśloną przez siebie Nazwę użytkownika, zaakceptuj regulamin i wybierz przycisk Zarejestruj się.
- Ponownie zostaniesz przeniesiony na stronę logowania systemu bankowości internetowej – zaloguj się.
- Pojawi się ekran Udzielenie zgody (z numerem dokumentu z Profilu Zaufanego). Ponownie sprawdź poprawność wyświetlonych danych, Akceptuj i autoryzuj kodem SMS lub przez aplikację mobilną.
Najczęściej zadawane pytania
Rozwiń
Kontakt

Odwiedź oddział

Zadzwoń do nas
