logo
Kontakt

mojeID


Czym jest mojeID?

Usługa mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację danych za pomocą bankowości internetowej.

Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie. Usługa mojeID działa jak odręczny podpis.

 

Możliwości oferowane przez mojeID

  • Potwierdzenie tożsamości – szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowani
  • Logowanie do istniejącego konta
  • Autoryzacja operacji

 

Korzyści

  • Łatwiejszy dostęp – prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług.
  • Bezpieczeństwo – masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.
  • Użyteczność – korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.
  • Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne

Zastosowanie

 

 

Usługi publiczne
Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty,
paszport, wyrejestrowanie samochodu)
Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych,
informacja o punktach karnych)

e-Commerce
Potwierdzanie wieku klienta.
Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

Energetyka
Rejestracja wniosku/formularza
Przedłużenie umowy
Dostęp do portalu klienta

 

 

Medycyna
Rejestracja/autoryzacja dostępu
do usług i produktów medycznych
Zakup leków przez internet

Media
Potwierdzanie dostępu do treści
ograniczonych wiekowo
Opłacanie abonamentu

Ubezpieczenia
Sprzedaż polisy przez internet
Odnowienie polisy (Direct)


Aktywacja usługi

Zanim zaczniesz!

Upewnij się, że w bankowości internetowej masz podany adres email.

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej.
  2. Z menu wybierz Ustawienia
  3. Kliknij Moje dane.

Jeżeli w sekcji Adres email nie ma podanego adresu należy go dodać klikając Zmień.

 

Wejdź na stronę Profilu Zaufanego klikając w link https://pz.gov.pl/pz/index lub zeskanuj QR kod

Następnie:

 

wybierz przycisk
„Zaloguj się”
(w prawym górnym rogu ekranu)

Wybierz kafelek
„SGB Banki Spółdzielcze/
Grupa BPS Banki Spółdzielcze”

Znajdź
Bank Spółdzielczy w Rabie Wyżnej
i kliknij
Zaloguj się

Zostaniesz przekierowany na stronę logowania do systemu bankowości internetowej.

  • Zaloguj się.
  • Pojawi się ekran Udzielenie zgody.  Sprawdź poprawność wyświetlonych danych, wybierz przycisk Akceptuj. Dokonaj autoryzacji kodem SMS lub przez aplikację mobilną.
  • Zostaniesz przekierowany na stronę PZ („Rejestracja w Profilu Zaufanym”).
  • Dodaj wymyśloną przez siebie Nazwę użytkownika, zaakceptuj regulamin i wybierz przycisk Zarejestruj się.
  • Ponownie zostaniesz przeniesiony na stronę logowania systemu bankowości internetowej – zaloguj się.
  • Pojawi się ekran Udzielenie zgody (z numerem dokumentu z Profilu Zaufanego). Ponownie sprawdź poprawność wyświetlonych danych, Akceptuj i autoryzuj kodem SMS lub przez aplikację mobilną.

 


Najczęściej zadawane pytania

Rozwiń


Przydatne dokumenty

mojeID – Profil Zaufany wskazówki dla użytkownika
Pobierz

Kontakt

Odwiedź oddział

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.
zobacz placówki

Zadzwoń do nas

Skontaktuj się z naszymi pracownikami.
wyświetl numery

Napisz do nas

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego
napisz do nas

Centrala w Rabie Wyżnej

(18) 26 91 200

Filia Nowy Targ

(18) 26 64 513

Filia Podsarnie

(18) 27 71 864 509 513 204

Filia Rabka Zdrój
Chopina

509 919 179

Filia Rabka Zdrój
Orkana

(18) 26 77 520

Filia Skawa

(18) 26 86 032

Filia Spytkowice

(18) 26 88 026