Internet Banking dla Firm (IBF)
O usłudze
Bankowość internetowa Internet Banking dla Firm (IBF) zapewnia wygodny i bezpieczny dostęp do rachunku w każdej chwili oraz znacznie ułatwia wykonywanie operacji bankowych oszczędzając Twój czas.
Korzystając z IBF zyskujesz:
- informacje o rachunkach, kartach, kredytach z jednego loginu do wielu kont
- integrację z zewnętrznymi systemami finansowo księgowymi Twojej firmy
- tworzenie paczek przelewów i autoryzowanie ich jednym hasłem
- możliwość konfigurowania wielu podpisów do różnych rachunków
- zabezpieczenie logowania do wybranych komputerów w firmie lub w domu
- regulowanie limitów gotówkowych i bezgotówkowych dla kart płatniczych
- szybkie wysokokwotowe przelewy Sorbnet
- możliwość autoryzacji dyspozycji przy pomocy podpisu elektronicznego (certyfikat kwalifikowany)
Dzięki bankowości internetowej IBF wykonujesz przelewy w PLN oraz w walutach obcych. Możesz również doładować telefon komórkowy, dzięki czemu oszczędzasz czas, gdyż zasilenie konta jest realizowane niemal natychmiast.
Autoryzacja
W celu zatwierdzenia operacji wykonywanych w bankowości internetowej możesz skorzystać z dwóch rodzajów autoryzacji.

sms
komunikat hasłem jest wysyłany na wskazany numer telefonu komórkowego oraz wyświetlany pod nadawcą „BSRabaWyzna”.
W sytuacji awaryjnej, przy braku dostępności niektórych usług, smsy mogą być wysyłane z zapasowej bramki SMS z numeru: 516 547 749

aplikacja mobilna
potwierdzenie operacji wyświetlane jest w aplikacji mobilnej.
Zatwierdzenie wiadomości w aplikacji mobilnej wymaga podania ePINu, definiowanego podczas instalacji aplikacji na urządzeniu mobilnym.

nPodpis
zastępująca aplet Java.
Współpracuje z używanymi obecnie kartami CryptoCard i IDProtect Athena.
Więcej szczegółów poniżej.
Aplikacja nPodpis do obsługi certyfikatu
Aplikacja nPodpis zastępująca aplet Java służy do podpisywania operacji w serwisie IBF.
Współpracuje z używanymi obecnie kartami CryptoCard i IDProtect Athena. Działa jako samodzielna aplikacja uruchamiana w systemie Windows niezależnie od przeglądarki (wersja systemu Windows 8/10; 32/64 bity; Windows XP/7 nie jest wspierany).
Instalacja aplikacji odbywa się w dwóch krokach:
I. Dodanie urządzenia w serwisie IBF
- wybierz zakładkę Ustawienia – Parametry – Urządzenia;
- kliknij w przycisk Dodaj urządzenie;
- wpisz nazwę urządzenia i potwierdź przyciskiem Dalej;
- wygenerowanym kodem uruchom pierwszy profil w aplikacji (czas ważności podany pod kodem).
W serwisie możesz dodać maksymalnie cztery urządzenia.
II. Uruchomienie aplikacji
- Pobierz plik instalacyjny klikając
, kliknij w Setup.exe i Zainstaluj;
- Kliknij Załóż nowy profil;
- Wpisz kod wygenerowany podczas dodawania urządzenia w serwisie IBF;
- Wprowadź dwukrotnie hasło (hasło ustalasz sam, minimum cztery znaki).
Szczegółowe instrukcje znajdują się w zakładce Przydatne dokumenty.
Bezpieczeństwo
Pamiętaj, że bezpieczeństwo Twoich finansów zależy również od Ciebie!
Stosuj kilka podstawowych zasadach bezpieczeństwa:
- szyfrowane połączenia – sprawdź czy adres rozpoczyna się od https://
- widoczna ikona kłódki w oknie przeglądarki, która oznacza połączenie szyfrowane
- zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódkę)
- sprawdź czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu)
- zawsze chroń swoje hasła!
- nigdy nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
- nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
- podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
- nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
Więcej na temat bezpiecznego korzystania z konta internetowego znajdziesz klikając ikonkę strzałki
Kontakt

Odwiedź oddział

Zadzwoń do nas
