logo
Kontakt

BLIK


O usłudze

Zobacz jakie to wygodne!

 

Płatności BLIK:

  • Płać w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych.
  • Wpłacaj i wypłacaj gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej.
  • Wykonuj przelewy na telefon.
  • Korzystaj za 0 zł!
  • Wystarczy konto osobiste w naszym banku oraz telefon z aplikacją BS Raba Wyżna.

 

Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. Operacje akceptujesz sześciocyfrowym kodem wygenerowanym w aplikacji mobilnej BS Raba Wyżna. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych oraz portfela.


Gdzie i jak korzystać z usług BLIK?

 

Wypłaty z bankomatu bez karty

W celu wypłaty w bankomacie należy wybrać metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej Nasz Bank wygenerować kod BLIK, przepisać go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdzić operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, można również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu.

 

Płatności w sklepie stacjonarnym

Aby dokonać płatności w sklepie należy poinformować sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejść do Aplikacji mobilnej Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności klient zyskuje nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

 

Płatności w sklepie internetowym

Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym, wystarczy włączyć Aplikację mobilną Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na stronie sklepu i zatwierdzić. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo klient ma możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

 


Jak aktywować usługi BLIK?

Proces aktywacji przedstawiamy na przykładzie wersji aplikacji dla urządzeń z system Android. Aktywacja dla urządzeń z systemem iOS jest analogiczna.

 

 

Zaloguj
się do aplikacji
i wejdź w opcje
„Ustawienia”

Wybierz
opcję „BLIK”
i przesuń suwakiem na tryb
„Włączony”, a następnie
ZAPISZ ustawienia

Zaakceptuj
dyspozycję wpisując e-PIN
lub używając cech biometrycznych
i korzystaj z usług BLIK.


Przelew BLIK na telefon

Przesyłaj pieniądze BLIKIEM na numer telefonu!

Przelew na telefon BLIK jest idealnym rozwiązaniem do błyskawicznego rozliczania się ze znajomymi. Zrobisz to natychmiastowo, znając jedynie ich numery telefonów.

 

Przelew dociera w kilkanaście sekund bez względu na godzinę i dzień tygodnia.

  • Nie musisz znać numeru konta odbiorcy – wystarczy numer telefonu
  • Pieniądze przelewasz natychmiast
  • Dostępne 24/7
  • Za darmo
  • Limit do 500 zł jednorazowo, do 1000 zł dziennie

 

Sprawdź jakie to proste!

 

Uważaj! Fałszywe SMS-y o przelewie BLIK

W ostatnim czasie oszuści coraz częściej wysyłają fałszywe SMS-y. Sugerują w nich, że ktoś wysłał Ci BLIKIEM przelew na telefon. Aby potwierdzić odbiór pieniędzy, zachęcają do kliknięcia w link. Uważaj, to próba oszustwa!

Przelew na telefon BLIK jest realizowany automatycznie i nie trzeba dodatkowo odbierać go przez link z SMS-a. Aby otrzymać przelew na telefon, wystarczy zdefiniować numer telefonu dla BLIKA w Aplikacji mobilnej.

Jak działają oszuści?

Otrzymujesz SMS z nieznanego numeru. Czytasz, że ktoś wysłał Ci przelew na telefon i widzisz link do odbioru pieniędzy. Link prowadzi do fałszywej strony logowania banku z prośbą o podanie loginu i hasła do bankowości internetowej. Jeśli udostępnisz swoje dane, przekazujesz je oszustowi i narażasz się na utratę swoich oszczędności!

Pamiętaj! Zawsze uważaj na linki, które dostajesz w wiadomościach. Mogą wyglądać prawidłowo, ale po kliknięciu prowadzą do fałszywych stron.


Przelew BLIK na telefon. Pytania i odpowiedzi.

Rozwiń


Najczęściej zadawane pytania

Rozwiń


Przydatne dokumenty

Regulamin korzystania z usługi BLIK
Pobierz

Sprawdź inne produkty z naszej oferty


Kontakt

Odwiedź oddział

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.
zobacz placówki

Zadzwoń do nas

Skontaktuj się z naszymi pracownikami.
wyświetl numery

Napisz do nas

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego
napisz do nas

Centrala w Rabie Wyżnej

(18) 26 91 200

Filia Nowy Targ

(18) 26 64 513

Filia Podsarnie

(18) 27 71 864 509 513 204

Filia Rabka Zdrój
Chopina

509 919 179

Filia Rabka Zdrój
Orkana

(18) 26 77 520

Filia Skawa

(18) 26 86 032

Filia Spytkowice

(18) 26 88 026