logo
Kontakt

eDokumenty


Czym jest trwały nośnik?

eDokumenty i Moje eDokumenty – wygodny i bezpieczny dostęp do dokumentów na trwałym nośniku

 

Usługa eDokumenty działa w bezpiecznym środowisku, które gwarantuje:

  • trwałość i niezmienność udostępnionych dokumentów,
  • ochronę przed ich usunięciem lub modyfikacją,
  • dostępność dokumentów przez cały wymagany okres,
  • wygodny dostęp online — z poziomu przeglądarki internetowej.

 

Technologia trwałego nośnika gwarantuje, że dokumenty pozostają dostępne, integralne i odporne na manipulacje. W praktyce opiera się to na trzech filarach:

  • Hashowaniu – każdy dokument dostaje swój unikalny „odcisk palca”, dzięki czemu łatwo wykryć jakąkolwiek zmianę.
  • Blockchainie – rejestr o trwałym, niezmiennym zapisie danych.
  • Systemie WORM – zasada „zapisz raz, czytaj wiele razy”, która uniemożliwia edycję już zapisanych danych.

Efekt? Masz pełną gwarancję autentyczności i niezmienności materiałów oraz pewność, że możesz je pobrać zawsze, gdy ich potrzebujesz.

 

Gdzie udostępniane są dokumenty?

Dokumenty dla klientów umieszczane są na dwóch poziomach:

  • dokumenty publiczne eDokumenty, dostępne dla wszystkich klientów banku tj. regulaminy, taryfy opłat, tabele oprocentowania, RODO i inne materiały ogólnodostępne,
    Sprawdź już teraz
  • dokumenty prywatne Moje eDokumenty, przygotowane indywidualnie dla danego klienta, dostępne tylko po zalogowaniu, tj. zestawienia kosztów PAD.

Jak zalogować się do swoich dokumentów?

Masz dwa sposoby dostępu do dokumentów:

I. Jeśli korzystasz z bankowości elektronicznej

Po prostu

👉 zaloguj się do bankowości internetowej – tam znajdziesz zakładkę eDokumenty

👉 zaloguj się do aplikacji mobilnej – ikonka eDokumenty znajduje znajduje się w zakładce Usługi.

 

II. Jeśli nie masz dostępu do bankowości elektronicznej 

Wejdź na stronę: Moje eDokumenty

Krok po kroku:

  1. Na stronie wybierz opcję „Zaloguj”.

  2. Wprowadź swój numer PESEL oraz hasło dostępowe.

  3. Kliknij „Zaloguj” – zobaczysz listę swoich dokumentów.

👉 Logujesz się po raz pierwszy lub nie pamiętasz hasła?

Na stronie logowania wybierz „Wygeneruj hasło” i postępuj zgodnie z instrukcjami:

  • podaj PESEL oraz 4 ostatnie cyfry numeru telefonu,

  • kliknij „Wyślij kod” – otrzymasz SMS z kodem,

  • wpisz kod i ustal nowe hasło (min. 10 znaków, w tym wielka i mała litera oraz cyfra).

Po ustawieniu hasła możesz się zalogować i pobrać swoje dokumenty.

Sprawdź inne produkty z naszej oferty


Kontakt

Odwiedź oddział

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.
zobacz placówki

Zadzwoń do nas

Skontaktuj się z naszymi pracownikami.
wyświetl numery

Napisz do nas

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego
napisz do nas

Centrala w Rabie Wyżnej

(18) 26 91 200

Filia Nowy Targ

(18) 26 64 513

Filia Podsarnie

(18) 27 71 864 509 513 204

Filia Rabka Zdrój
Chopina

509 919 179

Filia Rabka Zdrój
Orkana

(18) 26 77 520

Filia Skawa

(18) 26 86 032

Filia Spytkowice

(18) 26 88 026