Naklejka Zbliżeniowa

Dzięki Naklejce Zbliżeniowej VISA PayWave dokonasz zbliżeniowo realizacji transakcji bezgotówkowych w punktach usługowo-handlowych oraz transakcji internetowych. Produkt ten wydawany jest w formie naklejki (mini karty), którą można przykleić do dowolnego przedmiotu np telefonu komórkowego, aby była zawsze pod ręką.  


Wybierając Naklejkę Zbliżeniową VISA PayWave zyskujesz:

wygodę poprzez stały dostęp do swoich pieniędzy,

• komfort dokonywania transakcji zbliżeniowych - naklejka zbliżeniowa umożliwia Ci dokonywanie płatności zbliżeniowych bez konieczności podania kodu PIN do kwoty 50 zł. Dla zwiększenia bezpieczeństwa wszystkie transakcje powyżej 50 zł wymagają podania kodu PIN.

szybkość - transakcje dokonywane naklejką zbliżeniową zawsze autoryzowane są w trybie online,

 bezpieczeństwo transakcji - umieszczony w karcie mikroprocesor zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przy płatności zbliżeniowej karta aktywuje się tylko na kilka sekund na wyraźne polecenie terminala płatniczego i działa jedynie w bardzo niewielkiej odległości od czytnika (do 5 cm). Nie jest możliwe przechwycenie informacji przekazywanych tą drogą. Sama naklejka pozostaje "bezczynna".

dokonywanie transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych w kraju i zagranicą bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat,

dokonywanie transakcji w Internecie,

 

Szczegóły Naklejki Zbliżeniowej VISA PayWave

naklejka wydawana jest do rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych,

 ustalone zostały maksymalne dzienne limity transakcyjne:

limit transakcji bezgotówkowych – 20 000 zł,

 limit transakcji internetowych do wysokości dziennego limitu transakcji bezgotówkowych.

okres ważności karty – 3 lata.

 

Dodatkowe informacje:

• dokonywanie płatności za granicą,

• dokonywanie płatności przez internet.

 

Utratę karty Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić:

 

  1. 1. Telefonicznie w centrum kart:
 

tel. +48 86 215 50 50 - czynny całą dobę

tel. +48 22 539 50 50 – czynny całą dobę

tel. +48 22 634 50 00 – czynny całą dobę

 

  1. 1. Telefonicznie w dowolnym centrum VISA
  2. 2. Osobiście w dowolnej jednostce Banku wydającej karty VISA
  3. 3. Osobiście w innym Banku uczestniczącym w systemie VISA

 

Zgłoszenie, o którym mowa w pkt. 1 jest równoznaczne z zastrzeżeniem karty do końca okresu jej ważności.

Użytkownik karty, Posiadacz rachunku lub osoba wskazana w deklaracji ma obowiązek potwierdzić pisemnie w Banku, który wydał kartę, telefoniczne zastrzeżenie karty w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zastrzeżenia.

OSOBIŚCIE W PLACÓWCE

KONTAKT TELEFONICZNY

KONTAKT PRZEZ WWW

 

Zapraszamy do naszych placówek!

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

 

 

 
 
Skontaktuj się z naszymi pracownikami:
 
Centrala w Rabie Wyżnej
tel: (18) 26 91 200
fax: (18) 26 91 210
 
Filia Rabka-Zdrój
Orkana 3a
(18) 26 77 520
 
Filia Rabka-Zdrój
Nowy Świat 17a
(18) 26 92 205
 
Filia Rabka-Zdrój
Chopina 16a
509 919 179
 
Filia Spytkowice
(18) 26 88 026
 
Filia Skawa
(18) 26 86 032
 
Filia Podsarnie
(18) 27 71 864
 
Filia Nowy Targ
(18) 26 64 513
 
Filia Pieniążkowice
(18) 54 47 438

Filia Wieliczka
(12) 22 20 027
 
 
 

 

Skontaktuj się z nami

za pomocą formularza

kontaktu.