Karta płatnicza VISA PayWave

Dzięki karcie VISA PayWave już nie musisz nosić ze sobą gotówki, a dostęp do środków na rachunku masz przez cały czas. Kartą zapłacisz szybko i wygodnie w sklepie, restauracji czy stacji benzynowej.


Wybierając kartę VISA PayWave zyskujesz:

wygodę i bezpieczeństwo dzięki całodobowemu dostępowi do środków na rachunku oraz autoryzacji każdej transakcji poprzez potwierdzenie jej numerem PIN,

komfort dokonywania transakcji zbliżeniowych - funkcjonalność zbliżeniowa VISA PayWave działa wyłącznie przy transakcjach o niskiej wartości (w Banku BPS do 50 złotych); dokonanie transakcji o wyższej kwocie wymaga potwierdzenia numerem PIN.

szybkość - środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek,

łatwy dostęp do sieci ponad 4 700 bankomatów bez prowizji w Polsce (Zrzeszenia Banku BPS S.A., SGB-Banku S.A., Banku BGŻ oraz Planet cash4you),

dokonywanie transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych w kraju i zagranicą bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat,

dokonywanie transakcji w Internecie,

możliwość sprawdzenia stanu środków na rachunku w bankomacie,

ustalanie indywidualnych limitów transakcyjnych na karcie.


Szczegóły karty VISA PayWave

karta wydawana jest do rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych i rachunków rolniczych,

dzienne limity karty do ustalenia:

maksymalny limit transakcji bezgotówkowych – 20 000 zł,

maksymalny limit transakcji gotówkowych – 10 000 zł.

koszt wydania karty – 0 zł,

okres ważności karty – 3 lata.


AKTYWACJA KARTY możliwa jest:

w placówce Banku,

za pośrednictwem infolini + 48 86 215 50 00

za pośrednictwem poratlu kartowego Kartosfera.pl


Dodatkowe informacje:

• dokonywanie płatności kartą za granicą,

• dokonywanie płatności kartą przez internet.

 

Wypłat bez prowizji możesz dokonać w ponad 4 700 bankomatach w Polsce!

SPRAWDŹ

 

 

Utratę karty Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić:

 

  1. 1. Telefonicznie w centrum kart:
 

tel. +48 86 215 50 50 - czynny całą dobę

tel. +48 22 539 50 50 – czynny całą dobę

tel. +48 22 634 50 00 – czynny całą dobę

 

  1. 1. Telefonicznie w dowolnym centrum VISA
  2. 2. Osobiście w dowolnej jednostce Banku wydającej karty VISA
  3. 3. Osobiście w innym Banku uczestniczącym w systemie VISA

 

Zgłoszenie, o którym mowa w pkt. 1 jest równoznaczne z zastrzeżeniem karty do końca okresu jej ważności.

Użytkownik karty, Posiadacz rachunku lub osoba wskazana w deklaracji ma obowiązek potwierdzić pisemnie w Banku, który wydał kartę, telefoniczne zastrzeżenie karty w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zastrzeżenia.

OSOBIŚCIE W PLACÓWCE

KONTAKT TELEFONICZNY

KONTAKT PRZEZ WWW

 

Zapraszamy do naszych placówek!

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

 

 

 
 
Skontaktuj się z naszymi pracownikami:
 
Centrala w Rabie Wyżnej
tel: (18) 26 91 200
fax: (18) 26 91 210
 
Filia Rabka-Zdrój
Orkana 3a
(18) 26 77 520
 
Filia Rabka-Zdrój
Nowy Świat 17a
(18) 26 92 205
 
Filia Rabka-Zdrój
Chopina 16a
509 919 179
 
Filia Spytkowice
(18) 26 88 026
 
Filia Skawa
(18) 26 86 032
 
Filia Podsarnie
(18) 27 71 864
 
Filia Nowy Targ
(18) 26 64 513
 
Filia Pieniążkowice
(18) 54 47 438

Filia Wieliczka
(12) 22 20 027
 
 
 

 

Skontaktuj się z nami

za pomocą formularza

kontaktu.