Karta płatnicza VISA EURO

Dzięki karcie VISA EURO nie musisz zabierać ze sobą waluty Euro za granicę, a dostęp do pieniędzy masz cały czas. Kartą zapłacisz szybko i wygodnie w sklepie, restauracji czy stacji benzynowej.


Wybierając kartę VISA EURO zyskujesz:

• komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze 

• możliwość dokonywania w kraju i w strefie euro transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat, 

 bezpieczeństwo środków na rachunku – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem, 

 możliwość dokonywania transakcji w internecie,

 bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków  w bankomatach realizujących tę usługę,

• możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty, 

 

Szczegóły karty VISA EURO

karta wydawana jest do rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych,

dzienne limity karty do ustalenia:

maksymalny limit transakcji bezgotówkowych – 15 000 euro

maksymalny limit transakcji gotówkowych – 3 000 euro

koszt wydania karty – 0 zł,

okres ważności karty – 3 lata.


AKTYWACJA KARTY możliwa jest:

w placówce Banku,

za pośrednictwem infolini + 48 86 215 50 00

za pośrednictwem poratlu kartowego Kartosfera.pl


Dodatkowe informacje:

• dokonywanie płatności kartą za granicą,

• dokonywanie płatności kartą przez internet.


Wypłat bez prowizji możesz dokonać w ponad 4 700 bankomatach w Polsce!

SPRAWDŹ

 

 

Utratę karty Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić:

 

  1. 1. Telefonicznie w centrum kart:
 

tel. +48 86 215 50 50 - czynny całą dobę

tel. +48 22 539 50 50 – czynny całą dobę

tel. +48 22 634 50 00 – czynny całą dobę

 

  1. 1. Telefonicznie w dowolnym centrum VISA
  2. 2. Osobiście w dowolnej jednostce Banku wydającej karty VISA
  3. 3. Osobiście w innym Banku uczestniczącym w systemie VISA

 

Zgłoszenie, o którym mowa w pkt. 1 jest równoznaczne z zastrzeżeniem karty do końca okresu jej ważności.

Użytkownik karty, Posiadacz rachunku lub osoba wskazana w deklaracji ma obowiązek potwierdzić pisemnie w Banku, który wydał kartę, telefoniczne zastrzeżenie karty w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zastrzeżenia.

OSOBIŚCIE W PLACÓWCE

KONTAKT TELEFONICZNY

KONTAKT PRZEZ WWW

 

Zapraszamy do naszych placówek!

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

 

 

 
 
Skontaktuj się z naszymi pracownikami:
 
Centrala w Rabie Wyżnej
tel: (18) 26 91 200
fax: (18) 26 91 210
 
Filia Rabka-Zdrój
Orkana 3a
(18) 26 77 520
 
Filia Rabka-Zdrój
Nowy Świat 17a
(18) 26 92 205
 
Filia Rabka-Zdrój
Chopina 16a
509 919 179
 
Filia Spytkowice
(18) 26 88 026
 
Filia Skawa
(18) 26 86 032
 
Filia Podsarnie
(18) 27 71 864
 
Filia Nowy Targ
(18) 26 64 513
 
Filia Pieniążkowice
(18) 54 47 438

Filia Wieliczka
(12) 22 20 027
 
 
 

 

Skontaktuj się z nami

za pomocą formularza

kontaktu.