SMSBankNet

Usługa smsBankNet zapewnia Klientom jeszcze dokładniejsze zarządzanie własnymi środkami. Po otrzymaniu środków na rachunek Klient może otrzymać na telefon komórkowy wiadomość SMS, w której treści znajduje się kwota jaką otrzymał, od kogo otrzymał, jak i również stan wolnych środków jaki pozostał na rachunku.

 

Przy powiadomieniach SMS możliwa jest komunikacja w następujących kierunkach:

• na żądanie Klienta – w odpowiedzi na odpowiednio sformułowaną wiadomość SMS, system wysyła zwrotnego SMSa z żądanymi informacjami,

• automatycznie wysyłane są wiadomości informujące Klienta o następujących zdarzeniach:

• operacje (Uznania lub/i Obciążenia) + wolne środki - czyli powiadomienia o transakcjach na rachunku w oparciu o dekrety i aktualnych wolnych środkach,

• operacje (Uznania lub/i Obciążenia) - czyli powiadomienia o transakcjach na rachunku w oparciu o dekrety.

 

Odpowiedzi na zapytania klienta

Klient wysyła do Banku na numer: +48 661 002 044 wiadomość treści:

modulo#pin#pytanie

Gdzie:

modulo – numer klienta

pin – wysłane na numer telefonu czterocyfrowe hasło

pytanie – rodzaj oczekiwanej odpowiedzi:

Dostępne pytania:

S

Salda wszystkich rachunków

SB

Salda rachunków mieszanych

SK

Salda rachunków aktywnych (kredyty)

SL

Salda rachunków pasywnych (lokaty)

O

Oprocentowanie wszystkich rachunków

OB

Oprocentowanie rachunków mieszanych

OK

Oprocentowanie aktywnych (kredyty)

OL

Oprocentowanie pasywnych (lokaty)

W

Trzy ostatnie operacje wszystkich rachunków

WB

Trzy ostatnie operacje rachunków mieszanych

WK

Trzy ostatnie operacje rachunków aktywnych (kredyty)

WL

Trzy ostatnie operacje rachunków pasywnych (lokaty)

System smsBanking po potwierdzeniu zgodności numeru klienta, numeru telefonu i kodu PIN wysyła odpowiedź.

Blokada

Klient może samodzielnie zablokować sobie dostęp do usługi smsBanking, natomiast zdjęcie blokady możliwe jest tylko przez pracownika banku. Aby zablokować usługę, należy na numer banku wysłać wiadomość:

modulo#pin#B

Po pomyślnej realizacji zlecenia, klient otrzyma sms zwrotny treści:

Usługa smsBanking została zawieszona. Aby ja odblokować, proszę zgłosić się do Banku.”

OSOBIŚCIE W PLACÓWCE

KONTAKT TELEFONICZNY

KONTAKT PRZEZ WWW

 

Zapraszamy do naszych placówek!

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

 

 

 
 
Skontaktuj się z naszymi pracownikami:
 
Centrala w Rabie Wyżnej
tel: (18) 26 91 200
fax: (18) 26 91 210
 
Filia Rabka-Zdrój
Orkana 3a
(18) 26 77 520
 
Filia Rabka-Zdrój
Nowy Świat 17a
(18) 26 92 205
 
Filia Rabka-Zdrój
Chopina 16a
509 919 179
 
Filia Spytkowice
(18) 26 88 026
 
Filia Skawa
(18) 26 86 032
 
Filia Podsarnie
(18) 27 71 864
 
Filia Nowy Targ
(18) 26 64 513
 
Filia Pieniążkowice
(18) 54 47 438

Filia Wieliczka
(12) 22 20 027
 
 
 

 

Skontaktuj się z nami

za pomocą formularza

kontaktu.