Karta płatnicza VISA Business EURO

Karta debetowa VISA BUSINESS EURO jest niezbędnym narzędziem w Twoim biznesie. Dzięki niej masz nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie walutowym w euro.

Wybierając kartę VISA BUSINESS EURO zyskujesz:

• wygodę i bezpieczeństwo pracowników - dzięki możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku, pracownicy podczas zagranicznych podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, transportu, itp. - nie są narażeni na utratę gotówki, 

 łatwą kontrola wydatków pracowników - dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej, 

• eliminację zaliczek w euro dla pracowników, 

 komfort - klient ma stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzać przed wyjazdem zagranicznym placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze, 

 szybkość - środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek, 

 możliwość dokonywania transakcji w Internecie, 

poczucie bezpieczeństwa - korzystając z kart płatniczych unikasz konieczności noszenia przy sobie większych kwot pieniędzy i nie naraża się na ich utratę,

możliwość sprawdzenia stanu środków na rachunku w bankomacie,

ustalanie indywidualnych limitów transakcyjnych na karcie.


Szczegóły karty VISA BUSINESS EURO

karta wydawana jest do wszystkich rachunków firmowych,

dzienne limity karty do ustalenia:

maksymalny limit transakcji bezgotówkowych – 15 000 euro,

maksymalny limit transakcji gotówkowych – 10 000 euro.

koszt wydania karty – 0 zł,

okres ważności karty – 3 lata,


AKTYWACJA KARTY możliwa jest:

w placówce Banku,

za pośrednictwem infolini + 48 86 215 50 00

za pośrednictwem poratlu kartowego Kartosfera.pl


Dodatkowe informacje:

dokonywanie płatności kartą za granicą,

dokonywanie płatności kartą przez internet.

Utratę karty Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić:

 

  1. 1. Telefonicznie w centrum kart:
 

tel. +48 86 215 50 50 - czynny całą dobę

tel. +48 22 539 50 50 – czynny całą dobę

tel. +48 22 634 50 00 – czynny całą dobę

 

  1. 1. Telefonicznie w dowolnym centrum VISA
  2. 2. Osobiście w dowolnej jednostce Banku wydającej karty VISA
  3. 3. Osobiście w innym Banku uczestniczącym w systemie VISA

 

Zgłoszenie, o którym mowa w pkt. 1 jest równoznaczne z zastrzeżeniem karty do końca okresu jej ważności.

Użytkownik karty, Posiadacz rachunku lub osoba wskazana w deklaracji ma obowiązek potwierdzić pisemnie w Banku, który wydał kartę, telefoniczne zastrzeżenie karty w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zastrzeżenia.

OSOBIŚCIE W PLACÓWCE

KONTAKT TELEFONICZNY

KONTAKT PRZEZ WWW

 

Zapraszamy do naszych placówek!

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

 

 

 
 
Skontaktuj się z naszymi pracownikami:
 
Centrala w Rabie Wyżnej
tel: (18) 26 91 200
fax: (18) 26 91 210
 
Filia Rabka-Zdrój
Orkana 3a
(18) 26 77 520
 
Filia Rabka-Zdrój
Nowy Świat 17a
(18) 26 92 205
 
Filia Rabka-Zdrój
Chopina 16a
509 919 179
 
Filia Spytkowice
(18) 26 88 026
 
Filia Skawa
(18) 26 86 032
 
Filia Podsarnie
(18) 27 71 864
 
Filia Nowy Targ
(18) 26 64 513
 
Filia Pieniążkowice
(18) 54 47 438

Filia Wieliczka
(12) 22 20 027
 
 
 

 

Skontaktuj się z nami

za pomocą formularza

kontaktu.