Identyfikacja Przychodzących Płatności Masowych

Identyfikacja Przychodzących Płatności Masowych jest specjalistyczną usługą rozliczeniową skierowaną do klientów obsługujących dużą liczbę płatników dokonujących tzw. płatności masowych m.in. z tytułu sprzedaży towarów i usług. Dzięki temu rozwiązaniu można uzyskać szybki dostęp do pełnej informacji o wpłatach dokonanych na jego rzecz oraz zautomatyzować procesy księgowe i ewidencję wpłat w systemie finansowo-księgowym. Usługa ta polega na założeniu, że istnieje jeden rachunek Klienta, na którym wykonywane są wszelkie księgowania płatności dokonywanych przez płatników. Dla każdego płatnika Klienta zostaje przyporządkowany indywidualny rachunek wirtualny, który Klient może samodzielnie generować dla swoich płatników.

Usługa ta adresowana jest do Firm i Instytucji posiadających:

masowych odbiorców produktów i usług,

dużą liczbę jednostek terenowych,

podmiotów posiadających wielu płatników np.

• zakłady energetyczne,
• administratorzy spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych,
• urzędy miast,
• operatorzy telefonii, Internetu, telewizji kablowych, cyfrowych,
• firmy usług komunalnych (woda, oczyszczalnie, gaz itp.)
• szkoły, firmy ubezpieczeniowe itp.

Dlaczego warto skorzystać z usługi IPPM? 

przejrzysta i usystematyzowana ewidencja wpływów oraz szybka identyfikacja zaległych płatności, 

znaczne przyspieszenie obiegu informacji – łatwy i szybki dostęp do danych historycznych, 

obniżenie kosztów poprzez ograniczenie pracy manualnej związanej z przetwarzaniem danych (weryfikowaniem otrzymanych płatności), 

uproszczenie i przyspieszenie weryfikacji, uzgadniania i ewentualnej windykacji (nieterminowych/niezapłaconych) zaległych płatności od poszczególnych dłużników, 

generowanie raportów, analiz, opracowywanie statystyk, które wspomagają proces zarządzania należnościami, 

minimalizacja ryzyka wystąpienia błędów związanych z identyfikowaniem należności.


OSOBIŚCIE W PLACÓWCE

KONTAKT TELEFONICZNY

KONTAKT PRZEZ WWW

 

Zapraszamy do naszych placówek!

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

 

 

 
 
Skontaktuj się z naszymi pracownikami:
 
Centrala w Rabie Wyżnej
tel: (18) 26 91 200
fax: (18) 26 91 210
 
Filia Rabka-Zdrój
Orkana 3a
(18) 26 77 520
 
Filia Rabka-Zdrój
Nowy Świat 17a
(18) 26 92 205
 
Filia Rabka-Zdrój
Chopina 16a
509 919 179
 
Filia Spytkowice
(18) 26 88 026
 
Filia Skawa
(18) 26 86 032
 
Filia Podsarnie
(18) 27 71 864
 
Filia Nowy Targ
(18) 26 64 513
 
Filia Pieniążkowice
(18) 54 47 438

Filia Wieliczka
(12) 22 20 027
 
 
 

 

Skontaktuj się z nami

za pomocą formularza

kontaktu.